diumenge, 12 de maig del 2013

7.Flipbook


1. Descripció de l'activitat:
En aquesta activitat haviem de fer un flipbook. Un Flipbook consisteix en fer dibuixos amb molt poca diferencia entre ells, ja que al passar-los, havien de simular moviment. 

Nosaltres hem hagut de fer un Flipbook haven vist uns videos de YouTube passats per la professora per tenir una idea, i després fer el nostre propi Flipook.

2. Procés:
Vaig començar fent un esborrany amb molt poques vinyetes, ja que em va semblar més cómode anar fent  dibuixos tal com em vinguessin sense haver de dependre de cap guió.



El que més em va costar va ser el principi, ja que no tenía ni idea de que fer, i menys de com fer-ho. Després, cuan vaig tenir uns 10 dibuixos, les làmines no es passaven del tot bé, i vaig haver de retallar les làmines per que hi havien troços on no es veia el moviment.

El meu flipbook el vaig fer amb làmines retallades, ja que si ho feia amb post-its quedaría molt espai desaprofitat.





 3. Resultat:





4. Valoració:

Aquesta activitat m'ha agradat molt ja que es una activitat diferent que mai havia fet avans, hi ha resultat ser divertida. Encara que m'ha semblat una mica dificil escollir la idea, ja que hi han infiitats de possibilitats per escollir.

Es una activitat que jo personalment repetiría, ja que m'agrada veure que el que has treballat ha servit per alguna cosa.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada