dimecres, 10 d’abril del 2013

4. Avatar analògic


  • Títol: 4. Avatar analògic
  • Procés Hem dibuixat 3 diferents avatars analògics, primer fent un esbós de la foto original. La primera la hem fet amb llapis treballant les ombres, la segona amb un retolador treballant el puntillisme, i l'última amb ombres.
  • Descripció: En aquesta activitat hem treballat diferents tipus d' autoretrats analógics amb diferents games de grisos.
Làmina 4
Gamma de grisos.
Descripció: En aquesta làmina hem treballat les diferents tonalitats del gris, fent-ho amb 3 tipus de técniques: llapis de grafit, puntillisme, i amb línies.
Procés: Primer vaig començar fent la tonalitat més negra, així tot resultava més fàcil. Aquesta làmina per a mi a sigut la menys entretinguda.
Làmina 5
Autoretrat amb llapis de grafit.
Descripció: Aquí he treballat amb llapis de grafiFer aquesta làmina m'ha agradat bastant, però no m'ha quedat com m' esperava.
Làmina 6
Autoretrat amb punts
DescripcióAquesta ha sigut l'activitat més llarga de realitzar però també la més divertida, i ha sigut el resultat que més m' ha agradat, encara que fer fer la samarreta ha sigut molt cansat.
Procés: El procediment en aquesta làmina ha sigut una mica diferent, ja que vaig fer una base gris al cabell i a la cara, i més tard vaig anar donant una tonalitat més fosca.

Làmina 7
Autoretrat amb línies.
Descripció:  Aquesta làmina l'he fet sortit una mica de la meva escala de grisos, ja que és bastant difícil fer els grisos de la làmina igual que a l'escala.
ProcésAquesta activitat ha sigut la que més m'ha costat ja que he trobat una  mica complicat fer les tonalitats grises, ja que amb la regla no quedava prou bé ho vaig acabar fent sense. En aquesta làmina també he fet com a l'anterior, començant amb una base gris al cabell i a la cara i després posant-li línies mes fosques.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada