dilluns, 11 de març del 2013

2. La Dansa


Descripció: En aquesta activitat recrearem amb temperes la dansa d' Henri Matisse sobre una lámina din a4 amb marge.
Imagte donada:
La dansa d'Henri Matisse

Fitxa tècnica:
Títol: “La dansa“
Autor: Henri Matisse
Any: 1909
Génere: Retrat
Dimensions: 260 cm x 389 cm
Tècnica: Oli sobre tela
Estil: Fauvisme
Localització: Museu de Hermitage San Petersburgo. 
Procés: Primer, vaig recrear amb llapis la dansa, que em va quedar força bé, però després, al tenir unes temperes de mala qualitat, han acabat havent molts desperfectes amb les proporcions.
A la primera hora de classe vaig haver de pintar la herba de verd i després a casa vaig pintar el cel de blau. A la segona hora de classe vaig repassar a les dones amb negre, i després a casa el vaig acabar.
Resultat:


Comentari:
M’ha agradat bastant aquesta activitat, però mai m’ha agradat això de les temperes.
M’ agradaria repetir aquest tipus d’activitat de copiar algun retrat, però fent-lo amb llapis i recrear ombres.
He tingut certs problemes amb les pintures, ja que em quedava poca de l’any passat, i em vaig veure forçat a comprar unes de mala qualitat, ja que em vaig posar a acabar-lo un dissabte a la tarda.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada